Kızlar östorojen hormonunun çok hızla yayılması sebebiyle oluşan bir çizgiymiş hamilelik dönemimde oluşup doğumdan sonra kendiliğinden kayboluyor tabi annenin cilt yapısına bağlı olarak bazen uzun da sürebiliyor geçmesi bazen de göğüsler de koyulaşmalar ciltte hafif kızarıklıklar da görülenler de varmış bu çizgi herkes de olmuyor ama kadınların %70 inde oluyor