Lylts Kızlar merhaba soğuk algınlığına bağlı öksürük var 2 gündür. Araştırdım kozalak macunu kullanımının işe yaradığı söyleniyor aranızda kullanan var mı doktoruma da danışacağım gerçi ama kullanan var sa deneyimlerini almak istedim