Dün çok ağrım olduğunu söylemiştim kızlar. Daha sonra ağrılarım iyice arttığında acile gittim mecburen. Bugün kontrolüm var ama dün gittiğimde nstde sancım çıktı bir de açıklığım çıktı. 1cm açıklık var evinde yatıralım hastanede yatırmayalım dediler tamam dedim endişe edecek bir durum var mı bu haftalarda bu açıklık normal mi? Yani insanın o ağrıyı çekerken orda bunları sormak aklına gelmiyor