Merhaba anneler programa göre 13 haftalığım bebeğim 1 hafta önden gidiyo çok şükür daha önceden düşük önleyici rahim kasılmalarını azaltmaları için duphaston kullanıyodum doktorum ilacımı değiştirdi progestanla ağız yoluyla almaya başladım 3 gündür gece içtikçe kasıklarımda ağrı mide ağrısı ve bulantısı çok yaptı uyuyamıyorum bunlar nasıl geçer endişelenmeye başladım nolur yardım edin. Bugün doktorumu arıcam ama artık çok sinirlenmeye başladım nasıl geçiricem ben bu yan etkileri bilen var mı?