Esin25 2 ay önce 2 ay sonra iznin var istersen 37ye kadar çalışıp kalanını doğumdan sonraya kullanabilirsin iznini, bu 4 aylık sürede maaş alırsın , ya iş yeri verir yada sigorta yatırır. Bu süreçte işyeri seni çıkarma hakkı yoktur doğum sonrası dönüşü maaş almadan ücretsiz izne çıkma hakkında var 1yada 2 sene