İyi geceler mi desem iyi sabahlar mı desem bilemedim. 36+4′teyiz, bugün kontrolümüz var ama hala uyuyamadımm. Mide yanması başlıyor, tam ona bir çare buluyorum derken sol bacağıma şiddetli ağrılar giriyor. Sağa döneyim diyorum bu kez de midem tekrar yanmaya başlıyor, sola dönünce de bacak ağrısından uyuyamıyorum 🥲 Tüm bunlarla mücadele ederken lavabo ile yatak arasında mekik dokuyoruz. Yetti mi? Tabii ki yetmedi. Hadi artık yoruldum dalayım derken karnımda tekmeler, e başlıyorum bu kez karnımı sevmeye. Derkeenn bu saat oldu çılgınlar gibi uykum var ama şu an hiçbir sorunuma çözüm bulabilmiş değilim ne yapalım bugün de uyumayacağız anlaşılan. Yalnız mıyım kızlarr var mı benim gibi hala uyuyamayan?