mucizemm01 canım bebekler yeni doğduklarında emme refleksleri gelişmediği için göğüsucun yara oluyor. Bebek seni emdikçe refleks gelişiyor ve reflesk geliştikçe bebek aç tok fark etmeden sürekli emmek istiyor emzik burada faydalı sana kolaylık sağlıyor mesela ilk günler 2 saatte bir sağ ve sol göğüs olmak üzere 20’ser dk derler benim oğlum ne 20 ne 40 bazen 1,5 saate yakın emerdi ve geri çıkarırdı sütü sonra anladık ki reflesk geliştiği için emmek istiyor ağzı hep dolu olsun istiyor. Benim oğlum sağ olsun 1,5. Aylıkken tam anlamıyla emziği kavradı ve 4,5 aylıkken kendi bıraktı. Kayınvaliden daha doğrusu bu bizim geçirmiş devir çocukların bakımı konusunda da böyle özverili olsalar keşke varsa yoksa emzik verme dışarı çıkarma kundak yapma yok mama verme felan fıstık :)