Bittercikolataa Ekimmeselesi Aynen iste bende huylandigim icin asla yaptirmadimm 😂 neyse artik önceden Perine masajımı vardı sanki😋
Ebruu32 Bittercikolataa denemekte fayda var ben epizyo dan korkuyorum açıkçası kesilmekten iyidir diye düşünüyorum
Mom97 Bittercikolataa ayy ben bu konuda cok geri kafalıyım galiba ne tüy temizliği için ne de perine masajı için eşime açamam yok yani bende 🤣😂
Ekimmeselesi Bittercikolataa vallahi bende öyle düşünüyorum tarlada bahçede doğuran nineleri düşününce bazen komik geliyor ama bizler aşırı nazliyiz belkide ondan kaynaklı ve tıpta aşırı gelişiyor Dr. Öneriyorsa demekki faydasını görenler vardır :)
Ebruu32 Haticeyuce31 evet sanırım bastirmasiyla alakalı bir durum sonuçta oradaki kası sürekli kullanmıyorz
2melek_annesii Ebruu32 bilmiyorum canım genelde ilk dogumlar da atıyorlar atılsada atılmasada benim için önemli degildi dogumum kolay olmustu şükür 🤲😂
Sfnur Kaçıncı haftada yapılmaya başlanıyor acaba bilgisi olan varmı benim ilk gebelik ve ilk defa duydum