bebekiminannesi Kızşar merhaba 12+3 haftalık gebeyim ve kasıntım var . Aynı durumu yasayan oldumu aranızda 1 hafta sonra kontrolum var gidince söyleyeceğim ama sizler neler yaptınız herhangi bi ilaç veriyor mu doktor 🙁
Hmeyyyra bebekiminannesi bendede var ama heryerim kaşınıyor alerji olmuş olabilirim diye düşünüyor dum ama bunu görünce aceba hamileliktenmi diye düşündüm bacaklarım koynum göğüs üstlerim full kaşınıyor
Mervekrrsln bebekiminannesi ağrı kasılmalar normal bu dönemde ilk doğumun olacak büyük ihtimalle vücut kendini hazirliyor
Dryalp bebekiminannesi benım de olmustu kaşıntı uyuşukluk sağlık ocağından merhem aldım hamılelerın kullanacağı doktoruma danıştımda öyle gectı
Kbra_1992 Bndd vardı kızlar 32 haftalığım karaciğer enzimlerine bakılıyor bnd bakıldı bişey çıkması bebek baskı yapınca artıyo kaşıntı bnim ellerimde var genelde
pinar92_ Aşırı kaşıntı normal değil doktorunuza danışın bence karaciğer enzimlerinizde artış olabilir. Bende de olmuştu kaşıntım yok ama değerlerim yükselmişti 2 doktora gittim ilk sordukları şey kaşıntı oldu
Hamile_gunluk bebekiminannesi karın ve göğüs ise çatlıyordur dikkat et vajina üstleride çatlıyor asla kaşıma bol bol yagla