ozge8- ben ilk dogumumu ısparda da devlet hastanesinde yaptim bize son aylarımda kotrole gittimizde dogumda yaninizda boydan uzun hamile geceligi getirin onunla giriceksiniz doguma dediler ve öylede oldu ama baska devletlerde lazim olurmu bilmiyorum onu sorman lazim gittigin hastaneye özelde öyle biseye gerek yokmus ama