ErdemSeda 40+4 sifir belirti, nst’de 1 kere 60 gorduk ama onun disinda hep 0-10 arasi ve sanci cikmiyor. Ben de umidi kestim Persembe yatis olacak onu bekliyorum.
Ben bel fitigindan dolayi yatak istirahatliyim yuruyus squat pilates topu hepsi yasak. Belki onun dezavantaji vardir bilemiyorum.
Sali yine kontrolum var surekli bebek hareketlerini takipteyim beklemek cok zor.