miniya Hanımlar, 10+2′den merhaba 🤗 Gece ne yana dönsem rahat edemiyorum. Sabah uyandığımda ise bir yanımda elim kolum uyuşmuş oluyor. Uykumdan verim alamıyorum. Bel ağrısı da yapıyor bu durum. Sizler uyku konforunuzu nasıl sağlıyorsunuz? Öneriniz nedir?
Kimkibu miniya moral bozmak istemem ama 23+1 ben hala aynı durumdayım🙄 karnımda büyüdükce daha rahatsız olmaya başladıö malesefki😔 bölük pörcük hep uykularım
Besolaraa miniya şuan en iyi zamanlardasınız diyebilirimm bel ağrısı uyuşma gibi sorununuzu doktorunuza mutlaka söyleyin magnezyum takviyesi ile sizi rahatlatıcaktır ama şuan siz istediğiniz şekilde yatabilirsiniz Çünkü daha çok minik ve zararı yok 😇🌸
esraemreee miniya şuan 8+1 im evde rahat yer geziorum yatmak için . Şimdi böyleysem ileride ne olur bilmiyorum🥺🥺🥺
miniya Besolaraa sırt üstü de rahat edemiyorum normal zamanlarımda. Sağa dönük cenin pozisyonunda uyurum kendimi bildim bileli. Şimdi uyuyamıyorum.
Happymam miniya çünkü sürekli kullanılacak biley deil onu alacapıma bebeğime şey alırım diyorum bazen analık hor monlarım beni ele geçiyor🙊
miniya Happymam o şüphesiz… Sabahları da müthiş güzel uyuyorum aksine. Bebek bende uyku yaptı resmen :)
H-Tass Ben hamile yastığı aldım biraz daha rahatladım sanki öncesinde bacak arama yastık koyuyordum sonra ayağımın altına yükseltmek için koyuyordum ama uyuyunca yatakta onları bir daha bulamıyordum🙈 şimdi bu yastık daha bütün nereye koydam kalıyor bebek doğuncada önce emzirme yastığı olarak kullanacağım sonrada bebek destek yastığı yani bence kullanışlı bir yastık 🙃