Cansel1907 benim de o haftalarda önce pembemsi daha sonra kahverengi akıntım olmuştu. Doktor kanama alanı ihtimaline karşı progestan başlatmıştı, 12. haftaya kadar kullandım. Kırmızı olmadığı sürece korkma demişti doktorum ama önlemi almak lazım takdir Allah’tan. Bence mutlaka doktora gidin büyük ihtimal progestan başlatır. İnşallah sağlıklı ilerler hamileliğiniz, inşallah sağlıkla kucağımıza alalım bebişlerimizi 🤲🏻