Wonderwoman Lemya 34 haftalık oldum daha hazirlamadim 2 hafta önce hastanede giyeceğim kıyafetleri yıkadım ona bile pişman oldum bebeginkileride 36 da falan yikiycam çünki sezeyan olursa 39 da alınacak olmazsa 41 e kadar yolu var 😅
Dilek-Can Lemya yeni hazırladım bitti ama bende bittim çok yorucu geçti annemlerde kalıcam bi 40 gün kadar onlara ayrı gidecekler benim hastaneye götürüceklerim birazda daha eksigim var onlarda tamamlanirsa tamamdır 15 martta doğumum var inşallah
minikprensesimm 35+1 olduk ama hala hazırlamadım bi kaç eksiklerimiz var bakalım biraz rahat davranıyorum galiba 😊