balpetegiii Kızlar adetime 1 hafta var ve yarın ilac yazdırmak için saglik ocağına gidicem bu arada da kanda adetime 1 hafta kala gebelik olsa cikar mi kan testi vermeli miyim ??
Bebebebe balpetegiii nasıl çıkmaz çıkar bence benim adetime 4 gün vardı hızlı gebelik testinde çıktı hemde .
balpetegiii Bebebebe daha oncede bende erken gebelik testleri kullandım ama korkuyor insan yine aynısı olur diye
Tbytby Dollenmenin ne zaman olduguna bagli cikabilir de cikmayabilirde. Siz baktirin cikmazsada uzulmeyin. Zaten varsa 10 gun sonra idrarda da cikar.
balpetegiii badekusunannesi benimde normal bir kontrole gittiğimde ilac yazmak için beta ya baktirmisti 1.20 cikmisti ama olmamıştı
058elf balpetegiii eğer adet bitiminizde yumurtlama olmuşsa ve döllenmişse çıkar, yine de her ihtimale karşı verin çıkmazsa da adet gününün geçmesini bekleyin 🌸
Wonderwoman balpetegiii çıkmaya bilir hatta adetiniz 1 hafta gecikse ozman bile çıkmayabilir . Çünki geç döllenme vs birkaç etken var