Prenses21 Kizlar 16+3 haftalik hamileyim tekme hissi dgilde sanki asagidan yukari ciktini gln hissediyorum bi hic bi gidiklanma olusuyo icimde gercektn bu haftalarda hissedilen bisymi yoksa bnani oyle geliyo
Hemsireanne1 Prenses21 evet bendede oluyordu o haftalarda kayma gıdıklanma gibi his şu an 29+4 üm bu haftalara gelince aşırı güzelleşiyor hareketler sabah öyle bi tekme yedim ki 😂 tekme yedi diye insan ancak hamilelikte mutlu olur sanırım noluyoruz ya dedim sakin sessiz bi anıma denk geldi bi anda korktum sol tarafım büyüdü oraya toplandı resmen 😂😂 harika bir şey hamilelik gerçekten mucize
Prenses21 Mihribancanbolat dedigim gbi tekme degilde sanki gezinme yön degistirme hareketleri gbi onuda 2 defa smdi farkettim yatarken
Sevdes Evet bende ilk o zamanlar hissetmeye başlamıştım. Hatta nasıl tarif edeceğimi bilmediğim için içimde guluk edio sanki falan demistim. Eşim ve kardeşim çok gulmuslerdi bana 😂 simdi 18 haftaligiz biraz biraz daha net hissediyorum.
Prenses21 Hemsireanne1 ilk gebeligiginmi canim benimde cok toplaniyo artik dun frkettim o hissi ve gidiklanan yerimi elledimde oraya toplanmisti tam gobek deligimin sag tarafina cok şiş ve cok sertti
Hemsireanne1 Prenses21 evet ilk aynen öyle toplanıyor karnım sertleşiyor ama normal yani uzun sürmemesi önemli