Merhaba 2 gün sonra şeker yükleme testi yapılacak önceki haftalarda hiç yer yoktu ve en erken gün 30.haftama denk geliyo heryerde 24-28 arası yapılır yazıyor bebeğe bi zararı olur mu yada tedavi için geç kalınmış olunur mu bilmiyorum sinir oldum açıkcası ve üzüldüm benimle aynı durumda olan varmı yada önceden geç yaptıran bi zararı varmı yorumlarınızı bekliyorum