Cilemsimsek sinem_a inşallah bugünler de gelecek diye hissediyordum özellikle ilk 3 ay hem düşük tehlikem vardı hemde çok fazla kusmam şimdi bugünlere sukrediyorum
sinem_a Cilemsimsek benimde o şekilde düşük riskim bulantım koku hassasiyeti baya zorlamıştı şimdi çok az kaldı ama bi yandan içim buruk kızmız hareketlerini artık karnımda hissedeniycem bi boşluğa düşücem diye hormonlar hormonlar 😂🥰