Hanımlar acil bana dönebilir misiniz. Karnımda sertleşme hissediyorum bebek sanki beton oluyor cok ayakta durduğumda genelde oluyor uzanınca pozisyon değiştirince geçiyor sanki ama bu beni cok endişelendiriyor son zamanlarda biraz fazla solmaya başladı. Yaşayan var mı 24+4 teyim ne yapmak gerekir