Isilhanim87 Kizlar 32.haftadayim daha çanta filan hazırlamadim. Odası da hazır değil . Geç mi kaldım acaba :) 32 33 ler neler yapıyorsunuz kaburgalarda ya da boşluklar da uyuşmalar var mı?
2prensannesi06 Isilhanim87 bende 32 haftalığım canım sadece çamaşırlarını yıkayıp ütüledim dolabına yerleştirdim ama hâlâ eksiklerimz var çantayı bendr mart başında hazırlamayı düşünüyorum 😆 daha ev temizlenecekkk 😪
Mervee26 Isilhanim87 32+3 çantanın daha yarısı hazır. Bir tulum siparişi verdim geldiğinde birkaç parça yıkacak çamaşır var onlarla birlikte yıkayıp kalanları da yerleştireceğim. Erken gelme ihtimali vardı 20′li haftalarda. Kendimce totem yapıyorum sanırım çantayı tamamlamayarak 😂
Isilhanim87 Elifberk ben ne duruyorum acaba. Evde oturmaktan başka bişey yapmiyorum :) bir tek Yoyko beşik aldım ne çanta yaptım ne odası var Yapayım bende bu hafta inşallah :)
Anne54 Isilhanim87 ben 30 haftalığım kıyafet olarak alışverişe çıkcam daha. bi tane bişey alamadım çok geç kaldım sizde toparlarsınız öerak etmeyin 😐
Elifberk Isilhanim87 Bencede artık yapın hazırlıklı olmak en güzeli son ana bırakmak olmaz herşeyimiz hazır evimi bile temizledim halılarımı verdim yıkamaya bu hafta yerleri silip halılarımı sermeyi düşünüyorum 😊 evde oturunca da insan sıkılıyor son haftaları en azından dinlenip zamanı kendime bırakmak istiyorum😌
Isilhanim87 2prensannesi06 evet temizlik var daha. Ben onu Mart sonu düşündüm . Dolap alırım herhalde bu hafta inşallah . Kıyafetleri de toplu şekilde alırım diye düşündüm hep erteledim :)
Isilhanim87 Mervee26 hastane çantası olarak normal valiz kullansam abes mo olur acaba. Küçük valizlerden tekerlekli olan:)
Isilhanim87 IIkizlerinAnnesii benim yarın belli olacak. En son 29.haftayken 1500 du. 2 hafta önden gidiyordu. Sizin Kac?
IIkizlerinAnnesii Isilhanim87 maşallah benim geçen hafta biri 2 kilo biri 1800dü her hafta salı günü kontrolüm oluyor aldılar mı bilmiyorum artık 🙄
Albiina05 Isilhanim87 ben orta boy valiz hazırladım. Küçük bir çanta da eşim için hazırlamayı düşünüyorum
Albiina05 Isilhanim87 32. Haftadayım geçen hafta çantamı hazırladım. Oda yapmayı düşünmüyorum. Park yatak aldım yanımda yatıracağım :) uygulamada 32. Haftayı geçirmeyin diyordu
Isilhanim87 Albiina05 hmm. Bende Yoyko beşik aldım ama dolap almadım daha. Halı ışık ve kiyafet hiç almadim. Bu hafta alayım inşallah hepsini toplu
Albiina05 Isilhanim87 hem annem hem eşim olacak İnşallah :) başka bir ilde özelde olacak doğumum eşim de polis evinde kalır belki gece
Isilhanim87 Serdem39 evet , yeni çanta falan almak istemiyorum valizim varken . Haftaya koyayım bari ne varsa :)
Betul-1 Isilhanim87 27. Haftadayım daha şimdiden göğüs kafesimin alt kısmında gün içerisinde ağrılar batmalar oluyor 😔
Isilhanim87 Betul-1 evet maalesef . Bende de uyuşma ve sırt ağrısı var. Sürekli yatmak mi lazim bilmiyorum . Hiçbir şey uapasim gelmiyor bu nedenle.
Arse89 Isilhanim87 33+6 olduk canım bende de hazır birsey yok şuan için ufak telefek eksikleri tamamlayıp yıkama utulemeye geçicem inşallah 😊
Isilhanim87 Arse89 bende bu hafta alıp yıkar utulerim herhalde hem zaman geçer . Vallahi zaman durdu 30 dan sonra :)))