EdaaaaN hayır hiçbir nedeni yok. Benim de küçük çocuğum var 20 aylik. Annemlerde kalıyorum yine bir nebze ilac oluyor bana onlarla oyalaniyor..
Kanama bazen çok artıyor bazen gelmiyor pihtili bir kanama adet kanaması gibi. Cok korkutuyor beni.
Bana doktor hastanede yatsan da düşerse düşer dedi yani yatmak önüne geçemiyormus malesef.. Allah ömür verdiyse yaşıyor.. Tedbirleri aldık. Bakalım. İnşallah hayrla sonuçlanır. Size de çok çok geçmiş olsun