durumm35 Kızlar merhaba Hayat hastanesine gidenler var mı?Memnunmusunuz?Temizlik durumu nasıl hastanenin çok iyi değil diye duymuştum sanki doğrumudur? Odaları doğumhanesı nasıl acaba?
znurstnKaraca durumm35 görümcem 6 ay önce orda Doğum yaptı odası falan temizdi memnun kaldı odası biraz ufak denk geldi diğer odalar nasıl bilmiyorum doktoru Ayşegül hanımdı
gzbrtk Ben gidiyorum hayat hastanesine fatih beye memnunum facebookta hastanenin sayfasında yorumlar güzel mine hanımdan çok memnunlar gidenler onun fiyatları farklı Biraz diğerlerinden ayşegül hanımda çok övülenlerden fatih beyin eşi kendisi zaten bilmiyorum şimdiye kadar kötü bişey görmedim 30. Haftadayım 12 haftadan beri gidiyorum 😊