Bilge44 Esra004 En üst sınır 14/9 diye biliyorum gebelikte 🤷🏻♀️ aman dikkat edelim tuz ödem de yapar ayni zamanda tatlı da tansiyon yükseltiyor. Ailemde çok var ondan biliyorum 🤷🏻♀️
Esra004 Bllikli normalde başım hic dönmüyor ama aksamdan beri kalkip oturdugumda düşecekmişim gibi oluyorum
Esra004 Bilge44 tuzlu yemekleri cok yiyorum 😟 az uncede tansiyonumu ölçtüm büyük tansiyon 112 küçük te 78 normali sizce.
Bilge44 Esra004 işte olması gereken bu çok iyi 👍🏻kendinizi strese sokmayın oturuyorken nefes nefese değil sakin duruyorken günde bir kez ölçün takip edin ama iyi zaten stres yapıp yukseltmeyin boş yere🥰🥰
Bilge44 Esra004 stres en büyük düşmani zaten anında fırlıyor tansiyon 🤦🏻♀️geçmiş olsun tekrar olmaz inşallah 🤲🏻🥰