Cennetulmeva kızım doğdugunda çilek mobilyadan almıştık ama eşimle ikimiz çalışıyorduk şuan eşim tek çalışıyor kızımın çilek mobilyadan aldıgımız odanın yatağının aynısını bulup 3te1 fiyatına aldık letgodan oğlumada . Bazen çok temiz ürünler denk geliyor bakmanızı tavsiye ederim. Silinip paklanınca sıfır gibi oluyor neticede mobilya oldugu için ikinci el mantıklı geliyor bana.