Sny_hkn10 umaydurununannesi geçen sene eşim sendikalı olduğundan 2000 tl ödemiştik ama tekrar hamileyim bu seneyi merak ediyordum düzce 3000 dedi
umaydurununannesi Sny_hkn10 boluda aynıdır buyuk ıhtımal patronlar aynı dıye dusunuyorum ben duzcedeyım ama hıc sormadım ne kadar dıye
Sny_hkn10 umaydurununannesi yorumlarda 3000 yazmışlar canım düzce için şu an mustafa beye gidiyorum çağsuya devlette ya da araştırmada sıra bulamıyorum mustafa beyden memnumum ama ücretler tedirgin ediyor
umaydurununannesi Sny_hkn10 aynen bende buyuk ıhtımal normal olcak ama foyat sormadım devlette sıra bulmak ımkansız su sıralar bende son 2 kontrole ona gıdıyorum memnunumda ama bılemıyorum