mercimeginanne orkide21 ben bir düdüklü pişiriyorum o akşam yiyoruz biraz kalanıda soğuyunca buzluğa :) yani tamamen pişmiş oluyor :)
Bernay Csm ohooooo yeni mi öğrendiniz ( bende bi ay oldu öğreneli) 😂 buzluğumda Beş altı tane poğaça hamuru üç dört tane kurabiye hamuru var çıkarıp yapıyorum beş dakikamı almıyor assssıııırı rahat kesinlikle yapın 💕
_sumeyyebedir7_ mercimeginanne aslında mantıklı bi sefer koydum öyle hiç begenmemiştim tekrar deneyim 🥰