Arkadaşlar merhabalar..Ben şu anda 6+1 haftalık hamileyim.geçen hafta 5+1 iken kontrole gittiğimde doktor düzensiz iki kese gördüğünü söyledi.bu keselerden birinin de kanama alanı olabileceğini yada ikiz olabileceğini yada sağlıksız gebelik olabileceğini yada durumun düzelebileceğini söyledi..Çarşamba günü kontrolüm var ve ben çok stresliyim böyle Bi durum yaşayan var mı aranızda?