canimoglum1 ilkim erken doğdu hastane yoğun bakımı karar verdı mamaya aptamil pre aldık Buda erken doğacak yine yoğun bakım karar verır diye almadım orda söylerlerse eczane alırız diye düşündük
küvez için gerekli şeyler bize söylendi bir tane müslin örtü altına seriliyormuş covid dolayısı ile biberon mama bez ve ıslak mendil pişik için kendılerı yazıyormuş gerek kalırsa zaten devlet karşılıyor o kremleride herşeyi de