Melek_moms 37+2 den selamlar ❤️ 19 gün kaldı diyor uygulama sezeryan olucagi için 7-10 gün diyelim biz ona 🐣🤲🏻 inşallah ❤️🥰
Savciergoc Melek_moms 68 kaldı şükür geçmiyo dedik ama sanki bana göre sonlara doğru hızlandı zaman 🌸
Mihribancanbolat Melek_moms bana göre de geçmiyor 🥳 hamilelik çok güzeell ama ayda 1 doktora gitmek üzücü sürekli göresim geliyorr
Melek_moms Burcubatur benimde 7 gün olabilir doktorumdan haber bekliyorum … Bakarsınız aynı gün doğum olur sizin sezeryan mi 🙂
Melek_moms Mihribancanbolat özlüyoruz resmen değil mi maalesef ben gittiğim halde doğru düzgün görüntü ve bilgi alamadım hemde özel hastane … Siz alabiliyorsaniz şanslısınız 🍀
Melek_moms Savciergoc bana da o haftalarda hızlı gibi geldi fakat son 3 haftadır geçmiyor 🤦🏻♀️ Rabbim can sağlığı versin 🤲🏻 insallah
Burcubatur Melek_moms ilk çocuğum normal olduğu için bunu da normal bekliyoruz 40.haftamıza 7 gün kaldı her gün acaba bugün gelirmi diyoruz ama gelen giden yok 🥰☺️