Açılma olması için öneriniz varmı ne yaptıysam olmuyor 🤦🏼♀️
Besiktasliii 39+6 haftalığım bende ayni durumdayım bekleyeyim şurada
Besiktasliii burdan öğrendiğim kadarıyla squat,ilişki,merdiven inip çıkmak canım :)