İyi geceler kızlar ya benim oğlum 14 aylık 3 ay önce saçlarını tıraş ettik çok gür düz yumuşak saçları vardı şimdi ise çok sert çıkıyor hala düz ama aşşırı sert ve kuru neden olabilir birde zeytinyağı sürüyorum kaç gündür bir faydası olur mu deliricem ya saçları nı çok çekiyordu diye almak zorunda kaldık sonradan yumuşarmı saçı😓