Kuzum o bende de oldu elim bütün gece yandıı uyuyamadım yanmasından ağladım kızarıkdı ama hiç birşey yoktu yanıyordu ateş var gibi kaç kere gece acile gittim zeytin yağ buz herşey yaptım hiç birşey işe yaramadı bende iki tencere aldım birini sağı birini soluma soğuk koydum elimi soktum uyumuşum çok geç olmuştu ağlamaktan helak olmuştum sabah eşim uyanınca görmüş beni yatağa koymuş uyandığım da geçmişti ondan bugüne çamaşır suyuna falan elleyemiyorum alerji yaptı galiba nedenini bulamadık🤷♀️🤷♀️