10 gunluk bebegim var emzirme olayini yapamadim koyu kismini tam agzina veremiorum artik alistimi noldu ben dogru versemde simdi de bebegim ne yapip edio agzinin icinde sadece ucunu aliyor. Duzgun emmedigi icin karninda gaz birikmis hastaneye gittik lagman yaptilar sutum sadece ucunu aldigi icin hava olarak gidiyormus ve gaz yapiyormus. Zaten logusalik psikolojisi her kafadan ses cikio yok nasil yapamadin hayret ediyorum yok boyle gidersr memeyi birakir yok cocuguna guzel deme nazar deger tepine tepine aglayasim var ne yapicam bilmiorum yardim edin lutfen 😔