Gulbeyaz61 Dün benim de oldu kanamam 7+4 düm direk doktoruma mesaj attım acile git ultrasyondan baksınlar duruma göre progestan yazarlar dedi bende gittim şansıma eski doktorum vardı hastane de kadın doğumcu ultrasyondan bebeğe baktık kalp atışını falan duyduk bu haftalarda plesanta oluşuyormuş ondan kanama olabilir dedi ultrasyondan bi sıkıntı çıkmadı her ihtimale karşı progestan yazdı dün kullandım bugün kanamam kesildi siz yine her ihtimale karşı doktorunuzla görüşüp ultrasyondan bebeğinize bakın ben kalp atışını duyduktan sonra rahatladım