Merhaba hanımlar erkek bebek geç doğar diyorlar ama ben 36 haftalık olacağım ve yürümekte zorlanıyorum, mide bulantım, baş ağrım var ve bebek ⅔ gündür çok hareketli .. erken gelicek diye korkmaya başladım sizler kaçıncı hafta da kavuştunuz bebeğiniz ile ve belirtileriniz nelerdi 🥰