Minisss ilk gebeliğim. 15. haftalarda bişeyler hissediyodum ama doktorum gazdır bebek hareketi değildir diyodu. 17. haftanın sonunda ben karnımı dürttüm içerden bi tekme geldi sonra yine dürttüm yine tekme,, tekrar dürttüm tekrar tekme.. 🥰 O kadar güzel bir his ki. şu an 21+6yım hareketleri dışardan net belli artık 💙