ogrencianne35 Humeyraylcn 6.aydayız mont giyiyorum kimse anlamıyor hamile olduğumu bur anda büyüdüğünü söylüyor herkes
Krizantem_ Humeyraylcn 24 haftalığız önden bakınca belli olmuyor yandan bakınca var ama küçük daha . Hamile olduğum çevreden anlaşılmıyor:)
_gencanne Benim ilk oğlumda karnım 3aylıkken bile top gibiydi 8 aylık olduğumda ikiz sanardı herkes şimdi 10 haftalık olucaz hemen büyümeye başladı ikincide daha çok büyüyor muş sanırım
idilsmomi Ben 7.5 aylığım anca hamile olduğum belli oluyor. Tabi dar bir şey giyersem bol sweatlerde o da belli değil. Hele 5 aylıkken utanmasam kotlarımı giyecektim😁 kişiden kişiye değişiyor. Bebeğin ve sen sağlıklıysan sıkıntı yok👍
Baobap Humeyraylcn genel olarak 24.haftada belirginleşiyor. Zaten ne kadar geç çıkarsa o kadar iyi. Çok zorlaşıyor hareketler.