Aysegul1612 Allahım midemi kesesim var boğazıma kadar yanıyor ne yesem ne içsem yanıyor ve çözüm yok resmen tuzsuz yağsız bahrtasız diyet yemeklerini yiyorum ama yanma hep var benim gibi olan varmı
Gulsah91 Aysegul1612 bir avuç sarı leblebi yiyince hafifliyor bende mahvoldum hele dün kaburgamın ortası alev aldı resmen bastırınca da acıyor
Aysegul1612 Mahirissmoms normal ama anormal olan hiç birşeyin kesmemsi gaviskconu 5 günde bir alıyorum doğal maden suyu şarapçılar gibi şişeyle yat kalk çok yoruldum ne yesem ne içsem dikkat etmekten bıktım
Aysegul1612 Hasret_ bende 38+1 oldum dediğiniz gibi daha çok fazla oldu 3 gün kaldı Allahım dayanma gücü ver sezryan olcam nasip olursa sırf bu midemden dolayı 3 gün 3 ay gibi geliyor
Aysegul1612 Gulsah91 ay kaburgam7n kemiği çürümüş dökülüyor gibime geliyor ama leblebi benim mideyi inanılmaz yakıyor
Drnzgn Aysegul1612 bende de oluyor ne yesem aynı şikayet süt için soda için cavison şurup bunlar iyi geliyor birde yemek yedikten sonra 1 2 saat uzanmayin o zaman da yanıyor
Aysegul1612 Drnzgn hepsini denedim deniyorum ama banamısın demiyor işte en zor olan da herşeyi deniyorum ama faydası olmayınca çıldırıyorum
Aysegul1612 MusaBarlas doğumdan sonra herşyi doya doya yiycem içecem bu seferde kilo alırım onun için şikayet ederim 🙈🙈🙈
Dilek35abali Aysegul1612 reçetesiz veriliyor benim hamile bi arkadasım tavsiye etti doktorumu aradım kullanabilirsin dedi hafta sonuydu yazdıramadım gittim eczaneden aldım
Feyzaaa1 Aysegul1612 gaviscon mucize gibi 20 tl bi fiyatı var özellikle hamileler kullanabiliyor tavsiye ederim
Aysegul1612 Feyzaaa1 ben her 5 günde bir şişe alıyorum 20 TL evet ama keşke mucizesini bende de gösterse
MusaBarlas Aysegul1612 kilo deme kilo deme 🤢 Ilk dogumdan sonra 32 kilo verdim ikinci hamilelikte nerdeyse hepsini geri aldim az kaldi tekrar duserim ama bu vucudumun hali ne olacak😔
Senaninmasali Gavıscon rennie ve türevleri eczacı olarak hepsını kullandım ama ıcıyorum tekrar oluyor dayanacağız kızlar napalım valla çok zor yemek yemekten korkar oldum ya