Nur55 Kızlar 34 haftalığım yukarı uzanmam gerekti bugün evde yardımcı olabilecek kimsem yok ağır da kaldırdım mecburen kasıklarıma adet sancısı gibi ağrı girdi yattım biraz bebeğim hareketli ama korkum kordon dolanması falan nasıl oluyor bebeğim hareketli şuan korkmam gereken bi durum var mı sizce
Meryemaskerden Nur55 herseyi kafaya takmayın 34.haftaua kadsr dolansadoktor söylerdi zaten kontrole gittiginizde sorarsınız ağrı illa ki olur yorulunca dinlenincr.gecer
EmineGneDemir Nur55 benim 35 de dolandı yarın 37+3 de Doğum yapıcam ğazartesi gittiğimde hala 2 tur dolanmıştı canım hiç belli olmuyor bizim bir hafta içerisinde dolamıştı
aysel1520 Bizim de öyleydi günlük işlerine engel değil canım. Sürekli nst ye gir ama . Sakın korkma ☺️
EmineGneDemir Nur55 yani hareketlerinden dolayıdır sanırım nedenini bilmiyorum doktorum bana hep sol tarafına yatıp dinlen bir sıkıntı olmaz dedi. Allah’a şükür bir sıkıntımız yok hayırlısıyla yarın da kucağımıza alırız inşallah.
Meryemaskerden Nur55 orasını bilemem cnm ama şimdiye kadar dolanmis olsa doktor soylerdi demek istedim