Sseedd10 Premsescik Tahmin ederlerde kesin 16.hafta ve sonrasi olurmuş. Benimde 12+5 ama soylemedi cinsiyeti tahmin bile etmedi o derece 🤣🤣
seyma_nur Premsescik benim doktorum 10 haftalıkken bana “12 haftada gel tahmin edelim cinsiyeti ” dedi. 12+5te gidicem bende. 1 haftam daha var yani. zaten o haftalarda erkek derse çok değişiklik olmuyor diyorlar. Kız çocuğu kendini göstermezmiş 🤷🏻♀️
Premsescik Sseedd10 burda görüyorum bazilari o haftalarda doktor söylüyormuş kesin olarak birazda doktora göre değişiyor galiba bir kizim var 1.5 yaşında bunu erkek olsun diye geçiyor içimden bakalım nasip tabi sağlıklı olsunda hiç farketmez 🤲☺️
Sseedd10 Premsescik Ay öyle keşke bizim doktorda söylese ama nerde ilk gebeligim benimde 🤣 Bende erkek evlat istiyorum icimden o geciyo benim abim yok hep bi icimden bi abi olsun 1.erkek 2.kiz olur insallah diyorum tabi Allah bilir sağlıklı olsun yeter 😇
Premsescik seyma_nur erkek deyip kız çıkan kız deyip erkek cikanda çokta 😅 mesela bnm abimi doğana kadar annemler kiz biliyomus herşeyi pembeymis doğumda erkek olduğu çıkmış 😅
seyma_nur hilosss07 isminize baktığımda Antalyalı olduğunuzu düşündüm. ? 😅 Antalya’dan mısınız ? 😂 eğer öyleyse umarım aynı doktordur 😂😂😂😂😂
Sseedd10 hilosss07 yaaaa keske bende ögrenebilseydim insan ister istemez merakli oluyo bazen paşam diye seviyorum bazen prensesim diye ne diyecegimi sasirdim bide ilk gebelik ya heyecan daha fazla 🤣
hilosss07 seyma_nur yok😅 ben halil ılgına gidiyorum :) bana bi çıkıntı gösterdi bu düz olursa kız dik olursa erkek diyoruz %90 kız dedi diğer geldiğinde kesin olur alışveriş yapma ama kız yani dedi😀😀😀
ratatosk Premsescik 1 kız 1 erkek 😁 önce kızı gördük hatta oğlan başta kordonu bacak arasına aldı çıkarana kadar uğraştık bekledik 😁😁19+2 oldum değişmedi aynen devam 🤗
Premsescik ratatosk ikizmi ne güzel ☺️Allah kucaginiza almayida nasip etsin sağlıklı bı sekilde inşallah yavrularınızı 🤲