1995kubra Evet kızlar biz 39 hafta olduk su an itibariyle ya siz kaç haftalık siniz bizde daha bi doğum belirtisi yok herhalde 40 hafta yi geçeriz oluşumla :)))
1995kubra Ask171210 bende de aynı bakalım ne olacak inşallah hayırlısıyla alırız evlatlarımızı kucağımiza
1995kubra Burcum17 Bende aha geldi aha gelecek diye bekliyorum hiç beklemediğim bi anda gelir kuzucuuum.. 😂😁
Gokceemrah Bende 39+6 oldum hic bir belirtisi yok sadece akşam dan beri kasılmalarim basladi doğum belirtisi mi bilmiyorum kasılmalar gelip gidiyor
Burcum17 1995kubra ay inşallah biran önce gelsin istiyorum, hareketleri çok arttı gece ben yatınca bir süre sonra uyurdu, şimdi sürekli hareket ediyor, mesaneye baskı yapıyor, yakındır inş kavuşmamız😊🙏