Merhaba herkese. Ben mutfağa giremediğim için hatta mutfakta yemek pişse bulantım olduğu için bu hafta hep dışarıdan söyledik. Hep hazır yemek zorunda kaldım. Pizza vs. Bir de vejeteryanım asla yiyemiyorum et ürünlerini. Şu an yine açım ama evde ekmek yok doğru düzgün alışveriş de yapamadık. Yine pizza söylesem ne olur? Bunun bebeğe bir zararı olur mu çünkü çok üst üste yedim ama bugün kahvaltıdan beri doğru düzgün bişi yiyemedim ve canım yine fena pizza çekiyo yemezsem uyuyamıcakmışım gibi… 🥺 ayrıca 12+2′yim