39 haftalık hamileyim ve kadın doktorum beni hastaneye gönderdi suni sancı vermeleri için (Almanyada yaşıyorum) bebeğim haftasına göre kilolu 4 gündür burdayım ve bikere verdiler yer olmadığı için doğumhane de, acil gelenler için öncelik tanınıyor
Evimi çok özledim eşimi çok özledim daha ne kadar kalacağımı bilmiyorum burda bir an önce doğsa diyorum yalnız hissediyorum kendimi içimi dökmek istedim sadece nolur dua edin yarın tekrar sancı versinler bir an önce doğuruyum 🤲🏻