Duran2021 bende 36 yaşındayım. Benim bu 4. gebeliğim. Yaşdan dolayı bu testler taramalar maalesef riskli çıkıyor. İnsanın canını sıkıyor ben amniyosentez yaptırdım. Sonucum temiz geldi rahatladım.Onun dışında kilolu hamile kalmıştım. Astım sorunlarım oldu ve gebelik şekeri çıktı. Ama beslenmeme dikkat etmiyordum yani tatlıya,hamur işine çok düşkündüm.Her şey kontrol altına alınıyor merak etmeyin keyfini çıkartın sadece.Bu arada 31 haftalığız şu an. Çok şükür az kaldı ve öncekiler sezaryen olduğu için bu da 4. Sezaryen olacak.