DidemVadatAkku Vajinada batma hissi ve hafif hafif su gelmesi normal mi ya 🤔 krem sürdüm mantar var diye ama herhangi bir yanma hissi yok🙁 yalnız arada batmalar oluyor bunu yaşıyan var mı ? 22+5 haftalığım ! Ve sabah keçiboynuzu pekmezi yedim bir kaşık aç karnına kan yapıcı diye sıkıntı olur mu ??
Fgn0889 DidemVadatAkku ilk hamilelik mi eğer öyleyse olur bende kaşıntı akinti fazlayladi ilaç verdi kullandım geçti...
DidemVadatAkku Fgn0889 evet ilk gebelik ve benim baya sıkıntılı geçti ki çok şükür bişey yokmuş gidip acilde muayene oldum suyum ve bebeğimin durum çok iyi hamdolsun🙏🏻🙏🏻 İlk olunca insan haliyle biraz evham yapabiliyor😅
Fgn0889 DidemVadatAkku benimde ilk hamilelik olunca hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin inşallah