Kizlar 37 haftalık olduk .13 gün sonraya sezeryan günü aldık.ama dünle bugün sağ göğsümün bı tarafı çok agriyo .dokunamiyorum.ve bacak arası ve kasıkarımın alt kısmı çok agriyo.bugun yürüyüşümü bile yapamadım ağrıdan.sizce normalmi bu.yasayan varmı.ayakta duramadim