balbocegimm Bero06 bende burda beklim yeni hamile oldugumu ogrendim orayı çok övüyorlar genelde insallah oyledir bnde oraya gitmeyi düşünüyorum
Bero06 Ben 2 defa gittim 10 numaralı gebe odasına giriyorum memnunum ama doğuma kim girecek belli değil 😀
2prensannesi06 32.haftadan snra alıyorlar mı kızlar 😏 amannn iyi güzelde pek uzak diyorlar bide karışıkmış
Bero06 2prensannesi06 uzak evet ben arabayla gidiyorum otobüs vs minibüs önünden geciyo görüyorum 32. Haftaya kadar nerede devam ettiniz
Bero06 2prensannesi06 Benim bildiğim kadarıyla doğuma şehir hastanesine giderseniz sizi Zübeyde hanım a gönderirler ordan genelde kaydınız nerdeyse oraya yolluyolar ama siz bir gidin bilgi alın 😊
hulya1esila 31.haftada başladım gitmeye 35 olduk doğumu orda düşünüyorum ama randevu bulmak çok zor oluyor onun dışında ilgi alaka güzel temiz