Busecnr40 Neva3 acayip limon sevdam vardi kizim olacak😊 ekleme yapayim bugun sarimsak tursusu icin agladim😂 ama tatlida yiyorum ben 😂
Mommysangels Yaa bende tam tersi miğdemin en büyük düşmanı oldu nezaman limonlu birşey yesem kusuyorum🥺
Sugibi_34 Bir kızım var 12 haftalıgım hamıle oldugumu ogrendıgımden beri limonlu eksi tuzlu seyler yiyorum tursu suyuna bayılıyorum bol bol salatalık yiyorum 🤭 tatlı hıc canım cekmedı bakalım sabırsızlıkla bekliyoruz cınsıyetı ne olacak🤗
Psy16 Neva3 normalde yediğimden bile daha az tatlı yiyorum hatta zorla yiyiorum diyebilirim ve tek aşerdiğim şey limon 🍋😃ama bebeğimizin cinsiyeti erkek
ogrencianne35 Neva3 ben ilk 3 ay turşu yedim ama çok zararlı sakin o kadar çok yemeyin ödem oluyor… 4.ayda da 1 ay boyunca her gün limon yedim hele tuz döküp yemek öyle güzeldi ki onu da bıraktım tuz ödem yapıyor artik dikkat etmeye çalışıyorum bu arada minnosum kız ❤