Sancım olması sebebiyle acile gittik. Alttan muayne etti açılma yok. Ama nstde 5dk da bir 30-40 larda sancılar var. Doktor iki tane ciğer geliştirici bir progesteron iğne yaptırdı. Yatış verdi ben eve gelmek istedim hastane yakın sancım çoğalırsa giderim diye. Var mı bu durumda olan anneler bu sancılar kafamı çok karıştırıyor üzülüyorum artık.