irorkay Çok heyecanlıyım kızlar yarın tam 16+1 oluyorum. Umarım öğrenirim artık. Burada herkes kız dedi, merakla bekliyorum ❤️
Nazli34 irorkay doktorun daha önceden tahminde bulunmadı mı canım? Hayırlı evlat olsun inşaAllah🥰 bizde 1 hafta sonra 4 aylık olcaz bakalım doktorum bu sefer net bisey dicek mi🙈
Happy- irorkay devlete gittigim icin dogru durust ultrason fotosu yoktu atmadim arkadaslrinkini atmistim sadece onlarida yanlis bildi zaten 😊 bugun gittim göstermiyor dedi
Asyadone irorkay bende 16 da gittim hastaneye ikinci gebeliğim bu arada kızım 17 de göstermişti bu minnoş 16 göstermedi 😥